سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار حضور و غیاب و افزایش بهروه وری کسب و کارها

اگر پروسه ی حضور و غیاب در شرکت ها به درستی سازماندهی نشود حتی در شرکت های کوچک نیز موجب اتلاف وقت زیادی می شود. پروسه درخواست مرخصی، تایید آن، چک کردن آنکه با مرخص دچار کمبود نیروی کار برای انجام پروژه ها می شویم یا خیر و … برای هردو طرف کارمند و مدیران بسیار وقتگیر و دشوار است.

برنامه حضور و غیاب چیست؟

نرم افزار حضور و غیاب نرم افزاری است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا ورود و خروج کارمندان، مرخصی ها، غیبت ها و … را ثبت و کنترل کنند.

داده های به دست آمده از نرم افزارحضور و غیاب به شرکت ها کمک می کند تا بفهمند چه موقع کارکنان خارج از دفتر هستند، هر کدام از کارکنان از چه تعداد مرخصی استفاده کرده اند و آیا وضعیت آنها در راستای سیاست های شرکت است یا خیر.

وقتی ما راجع به برنامه حضور و غیاب صحبت میکنیم در واقع از یک تغییر چشمگیر در کسب و کار شما صحبت میکنیم، به طوری که تعجب خواهید کرد که پیش از آن چگونه بدون این نرم افزار کارهای خود را انجام میدادید.

افزایش بازدهی کارکنان با نرم افزار حضور و غیاب 

دلایل متعددی وجود دارد که چرا ثبت حضور غیاب دقیق، برای کسب و کارها با هر اندازه ای مهم است و بهره وری را بالا می برد. این نرم افزار به جلوگیری از درگیری در محل کار، جلوگیری از غیبت های متعدد و بی دلیل و افزایش انضباط کارکنان کمک می کنند.

نرم افزار حضور و غیاب جامع می تواند دید خوبی به کلیه داده ها به شما بدهد. این دید کلی باعث می شود تا بتوانید افراد نامنظم شرکت را شناسایی کنید و در راستای بهبود عملکرد آنها گام بردارید. نظم بخشیدن به نیروی کار یک مجموعه تاثیر بزرگی بر روی افزایش بازدهی و بهبود عملکرد کارکنان آن دارد.

استفاده از نرم افزار به جای روش های سنتی مقدار زیادی در وقت و انرژی کارمندان و مدیران صرفه جویی میکند. کاری که پیشتر به روش سنتی چندین ساعت کارمندان مربوطه را درگیر می کرد تنها در چند ساعت و با چند کلیک انجام میشود.

این سیستم ها خطای محاسباتی در ساعت کاری کارمندان را به حداقل می رساند و در نتیجه حقوق و دستمزد بدون خطا و به درست یپرداخت می شود که این مورد نیز بر روی رضایت و عملکرد کارکنان تاثیر چشمگیری می گذارد.

همه ی این موارد در کنار هم موجب افزایش بازدهی کلی سازمان می شود و دستیابی به اهداف را ساده تر می کند.

منبع: shorturl.at/cyFM3